Skanska Reality

Ekologicky smýšlející developerská firma Skanska Reality chtěla Pražanům představit své hodnoty a postupy v oblasti zeleného stavění. Vytvořili jsme pro ni šest edukativních panelů se zajímavými informacemi a interaktivními prvky na téma Voda, Energie, Odpady, Biodiverzita a Bezpečnost. Názorně jsme představili unikátní systém využití šedé vody, spotřebu energie a revitalizaci brownfieldů, vyzkoušeli návštěvníky z recyklace a přírodovědy, zeptali se jich v anketě, jak šetří naši planetu aj. Téma a design bavily dospělé, interaktivní prvky zaujaly děti. Konstrukce musela vydržet venkovní a zátěžové užívání včetně častého skládání a rozkládání celé výstavy. Poselství, že je důležité řešit, v čem bydlíme, jak žijeme, a jak tím ovlivňujeme své okolí, Skanska Reality zábavnou formou předala cca 5 000 návštěvníků výstavy.

Ing. Veronika Vanišová, Media and Marketing Communication Specialist, Skanska Reality, a.s.

"Aby nové byty z pohledu 21. století obstály, musí reflektovat principy trvale udržitelného a šetrného stavění. Skanska Reality si v této oblasti v průběhu celého procesu výstavby nastavuje vysokou laťku. Dlouhodobě komunikujeme svou udržitelnou strategii, nově i velmi netradičním edukačním nástrojem - interaktivní panelovou výstavou Skanska Panelstories. Samotnou realizaci panelů nám zajistila společnost LabyrintIE. Nejvíce si na spolupráci cením jejich osobního a pozitivního přístupu, netradičních nápadů a kreativity. Vždy hledali vhodné řešení a snažili se maximálně pochopit potřeby nás jako klienta. Služby společnosti LabyrintIE mohu tedy vřele doporučit."
 

Pavel Barták, Client Service Director, Media Investments, a.s.

"Volba správného média je často kritickým faktorem pro úspěšnost reklamní kampaně ve smyslu předání komunikovaného sdělení. Speciálně pak u takového tématu, jako je udržitelná strategie v oblasti bytového developerství. Díky inspirativnímu klientovi ze Skanska Reality a skvělému týmu u nás v Media Investments jsme však vyvinuli zcela nový a jedinečný koncept v podobě interaktivních panelů, který nám umožnil toto téma ve společnosti navodit a vysvětlit. Nicméně velkou výzvou se ukázalo být nalezení spolehlivého, erudovaného a technicky zdatného partnera, který by se postaral o výrobu panelů.

Toho jsme naštěstí nalezli ve společnosti LabyrintIE, která v projektu zúročila veškeré své znalosti a dovednosti z předchozích zakázek, např. pro iQlandii. Rád bych ocenil jejich zápal, podněty a návrhy, které nám pomohly s finálním vzhledem a taky poděkoval za podporu, ochotu a vstřícnost během celé realizace.

Výsledek celé kampaně předčil naše očekávání, byli jsme překvapeni pozitivními reakcemi lidí na panely, a to nás utvrdilo v tom, že netradiční přístup a řešení je to, co Media Investments umí, a co posouvá kampaně našich klientů blíže k jejich zákazníkům."

 

Zpět na přehled referencí Mám dotaz

Mám dotaz

Jméno: 
E-mail: 
Telefon: